{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
0
Destek :

Garanti ve İade Koşulları

Sitemizde aldığınız ürünleri 15 gün içerisinde güvenle iade edebilirsiniz.

İptal

Henüz kargoya teslim edilmemiş olan siparişinizi "Destek Formu" ndan sipariş iptal talebinizi bize ulaştırarak sağlayabilirsiniz.

Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebilir. Bu süreç genel bir uygulama olup, Perfume Point'in müdahale hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

İade

İade koşulları çerçevesinde, siparişinizi size ulaştığı günden itibaren 15 gün içerisinde Aras Kargo ile “Perfume Point İade Adresi”ne faturası ile birlikte gönderebilirsiniz. Bu işlem öncesinde "info@perfumepoint.com.tr" e-posta adresinden tarafımıza bilgi vermenizi rica ederiz.

İade Koşulları

İade etmek istediğiniz ürünü eksiksiz, kullanılmamış, ambalajı açılmamış ve hasar görmemiş şekilde “Perfume Point İade Adresi”ne göndermelisiniz. Ürünü iade etmeden önce Perfume Point Destek Ekibi ile e-posta, telefon veya iletişim formu yoluyla irtibat kurarak talebinizi sipariş numaranız ile birlikte bildirmeniz gerekmektedir.

Kargonuzu Teslim Alırken: Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş şekildeki ürünlerin iadesi, ilgili yasa gereği kabul edilmemektedir.

İade edilemeyen ürünler nelerdir?

İade edilecek ürün, teslim alınan şeffaf koruma poşeti açılmadan ve orijinal paketi / kutusu ile geri gönderilmelidir. Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez. Ürün, teslim alındığı haliyle iade edilmelidir.

Kullanılmış, orijinal kutusu / ambalajı açılmış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.

İade edeceğim ürün için kargo ücreti ödeyecek miyim?

Ürün / ürünlerden kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde kargo ücreti Perfume Point tarafından ödenmekte olup gönderimin Aras Kargo ile yapılması gerekmektedir. Eğer ürün / ürünlerden kaynaklanan bir kusur yoksa gönderi ücreti alıcıya aittir.

Ürünlerin orijinal olduğunu nereden anlayabilirim?

Ürünlerimiz, yetkili Türkiye distribütörü firmalardan temin edilmektedir. %100 orijinallik güvencesindedir. Güvenle kullanabilirsiniz.

Değişim

Perfume Point web sitesinden satın aldığınız ve iade koşullarına uygun olan bir ürünü değiştirmek için destek ekibimizle telefon, e-posta veya iletişim formu yoluyla irtibata geçebilirsiniz.

Size nasıl ulaşabilirim?

0216 405 15 81 - 82 numaralı hattımızdan Perfume Point Müşteri Destek Ekibi'ne ulaşabilir , “Perfume Point İletişim” sayfasından veya info@perfumepoint.com.tr e-posta adresinden bize mesaj gönderebilirsiniz.

Perfume Point İade Adresi
Adres : Şerifali Mahallesi Şehit Sokak No: 22 Form Plaza Yukarı Dudullu / Ümraniye / İstanbul
Telefon : 0216 405 15 81 - 82
Fax : 0216 456 04 12